Welkom bij Peuterspeelzaal Nemo

Achter de schermen

Peuterspeelzaal Nemo

Een kort voorbeeldtekst om de kaarttitel aan te vullen en de inhoud te vormen.

Persoonlijke aandacht

De pedagogische medewerkers hebben veel aandacht voor uw kind. Tijdens de verschillende gespreksmomenten blijft u op de hoogte van deze ontwikkeling.

Peuterspeelzaal Nemo

Een kort voorbeeldtekst om de kaarttitel aan te vullen en de inhoud te vormen.

Kringactiviteiten

Gedurende de dag zijn er veel korte kringactiviteiten. Hierin leren kinderen, letters, cijfers, dagen en thema’s.

Je komt je broer of zus tegen, tijdens het buiten spelen.

Bijna alle kinderen beginnen op onze peuterspeelzaal en gaan daarna naar de school. Een veilige, vertrouwde omgeving.

Het laatste Nemo nieuws

Voorjaarsvakantie

17 feb 2025

Beste ouders, Vanaf 22 februari is het voorjaarsvakantie. Op 21 februari is de laatste schooldag, die dag komen de kinderen nog naar school. Op maandag 3 maart komen de kinderen..

Kerstvakantie 2024

5 dec 2024

Op vrijdag 20 december begint de Kerstvakantie. De kinderen zijn die dag vrij. Op woensdag 18 december vieren wij het Kerstfeest ’s avonds op school. De uitnodiging hiervan volgt via..

Naamsverandering peuterspeelzaal

5 dec 2023

Afgelopen maand is de naam van onze peuterspeelzaal veranderd. De nieuwe naam van de peuterspeelzaal is Nemo. Op onze peuterspeelzaal staat de brede ontwikkeling van onze allerjongste kinderen centraal. De..

Hoe kan ik mijn kind inschrijven?

We zorgen dat de overstap naar de Mr. Van Eijckschool straks heel makkelijk gaat. We doen veel dingen hetzelfde als op de Mr. Van Eijckschool, zodat kinderen zich snel thuis voelen. En we werken samen met de Mr. Van Eijckschool, zodat we precies weten wat jouw kind nodig heeft en leuk vindt.

Samen muziek maken en dansen.

Aandacht voor een warme overdracht naar de basisschool.

Doorlopende leerlijnen van de peuterspeelzaal naar de school.

Er zijn vakleerkrachten, naast de pedagogische medewerkers.

Verschillende thema’s zorgen voor een rijke leeromgeving.